Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Nümph A/S
Ibsvej 1-3
6000 Kolding
CVR nr.: 29518343
Telefon: 76314300
E-mail: shop@numph.com (forventet svartid: inden for 24 timer i hverdage)

Åbningstider: Alle hverdage mellem 08-16.15 (fredag 08-14.30).

Priser
Hos Nümph A/S tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling
Nümph A/S modtager betaling med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express, MobilePay, Anyday, Google Pay, Apple Pay og PayPal. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når din ordre afsendes fra vores lager. Du modtager en bekræftelse, så snart din ordre sendes afsted.

Alle beløb er i DKK, danske kroner og inkl. 25% moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Betaling med Anyday

Med Anyday kan du betale over 4 måneder. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales over de følgende 3 måneder. Vælg blot Anyday som betalingsmetode. Har du ikke en Anyday-konto i forvejen bliver du ledt hen til godkendelse og oprettelse, før du kan færdiggøre dit køb. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper.

 

Levering

Hos Nümph bestræber vi os på at sende din ordre afsted hurtigst muligt. Ordrer placeret inden klokken 12, vil blive afsendt samme dag – ordrer sendes herefter den næstfølgende hverdag.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Du vil typisk kunne forvente at modtage din ordre 1-2 hverdage efter din bestilling. Der tilbydes desværre ikke ekspresleveringer.

Vi sender til hele Danmark med fragtpriser fra 49 kr., og gratis levering til pakkeshop ved køb over 599 kr.  

Desværre tilbyder vi ikke levering af ordrer til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med GLS, hvor du kan vælge én af to følgende leveringsmetoder:

  • GLS Pakkeshop
  • GLS Privat levering

Alle leveringer med GLS er fuldt forsikret.

Din ordre vil blive leveret på leveringsadressen eller til den pakkeshop, der angives ved bestillingen.
Vær venligst opmærksom på, at skulle der ikke være plads i den valgte pakkeshop, så vil pakken med din ordre blive flytte til nærmest ledige pakkeshop. GLS informerer dig om hvilken pakkeshop din ordre er leveret til.

Har du spørgsmål til ovenstående, da kontakt os endelig på shop@numph.com

 

Returnering

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag den fulde ordre er leveret til dig.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på shop@numph.com. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Vi betaler for din returforsendelse (OBS: kun én returforsendelse). Du skal blot benytte den vedlagte returlabel.

 

Sådan returnerer du:

Vi har gjort det nemt for dig at returnere dine varer. Følg disse steps:

1. Pak dine returvarer i original eller anden forsvarlig emballage 

2. Udfyld den vedlagte returformular, og læg den tilbage i returemballagen sammen med dine returvarer

3. Klæb den forudbetalte returlabel på din pakke. Husk at fjerne den oprindelige fragtlabel

4. Indlevér pakken til dit pakkebud/indleveringssted, som sender den tilbage til Nümph

 

Skulle du være så uheldig, at der ved en fejl ikke er vedlagt en returlabel i din ordre, kontakter du blot vores kundeservice pr. mail på shop@numph.com, og vi vil være klar til at rette op på fejlen.

Du kan ikke fortryde/returnere ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig besked herom.


Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, at vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er hangtag, prismærker o.lign beskadiget eller fjernet fra varen, betragtes den som brugt, og tages derfor ikke retur.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Hvis du vælger kun at returnere dele af din ordre, vil der ikke blive refunderet fragt. Det samme gælder, hvis du har valgt "Hjemmelevering". Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Reklamationsret

Hvis du opdager en fejl på din vare, bedes du kontakte vores kundeservice: shop@numph.com.
Husk venligst at oplyse dit ordrenummer og fejlen på varen – og hvis muligt gerne vedhæfte billeder af varen. Vores kundeservice hjælper herefter med at vurdere og behandle din sag.

Bemærk venligst - hvis din vare er købt hos en vores forhandler, kan du ikke reklamere over varen hos os. Du skal derimod henvende dig til forhandleren, hvor varen er købt, de vil kunne være behjælpelige med at behandle din reklamationssag.


Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Nümph A/S
Metalvej 12
6000 Kolding
Danmark

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg nr. og konto nr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Indhold på shoppen
Til trods for Nümphs bestræbelser på at fremvise nøjagtige tekster, billeder og priser i butikken, kan der forekomme fejltagelser. På grund af farveindstillingerne på din computer kan produktfarverne, som vises på billederne, variere fra de faktiske farver. Desuden kan tekniske problemer forårsage fejl i ordrer. Vi forsøger naturligvis at løse sådanne situationer på den mest effektive måde.


Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Nümph A/S. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: shop@numph.com.