Returnering

Klik her for at starte din returnering

Ønsker du at returnere én eller flere varer fra din ordre, skal du gøre brug af din fortrydelsesret inden for 14 dage efter du har modtaget din ordre.
Du skal registrere din returnering online på vores returportal.
Når du har registreret din returnering, kan du returnere varer fra din ordre til os.

Husk at tøjet skal være i original emballage, ubrugt stand og med de oprindelige mærkater og prismærker på.

Vær opmærksom på at vi trækker et returgebyr på 40 kr. for håndtering og forsendelse af din returnering. 

SÅDAN RETURNERER DU VARER FRA DIN ORDRE:

1) Registrer din returnering online
Registrer din returnering online på vores returportal inden du sender din pakke retur.
Brug dit ordrenummer (NUDK…) og den e-mailadresse du anvendte til ordren. 

2) Modtag QR-kode
Når din returnering er registreret, modtager du en bekræftelse og en QR-kode via e-mail. 

3) Pak din ordre og vedlæg returseddel
Vedlæg den returseddel, der fulgte med din ordre, i din returforsendelse.

4) Afsend din pakke med GLS
Tag din pakke og QR-kode med til en valgfri GLS-pakkeshop.
De vil skanne din QR-kode, printe en returlabel til din pakke, og sørge for at pakken bliver returneret til vores lager.
Sørg for at få en kvittering på at du har sendt pakken retur, og gem den til du har modtaget din refusion.

5) Afvent refusion
Når vi har modtaget din returnering, vil du få refunderet beløbet for den/de returnerede varer. 
Vær opmærksom på, at vi fratrækker et returgebyr på 40 kr. for håndtering og forsendelse af returen.
Du modtager automatisk en bekræftelse på mail, når din returnering er blevet behandlet.

Returnering

REFUSION OG TILBAGEBETALING

Anvender du din fortrydelsesret på hele din ordre, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder også leveringsomkostninger.

DELVIS FORTRYDELSE
Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne for forsendelsen af din ordre.

Vær opmærksom på at vi fratrækker et returgebyr på 40 kr. for håndtering og forsendelse af returen, uanset om de returnere hele eller dele af din ordre.

Refusionsbeløbet bliver refunderet til den betalingsmetode, du anvendte til betaling af din ordre. Vær venligst opmærksom på, at der kan gå 1-4 bankdage før beløbet, er disponibelt på din konto.
Har du betalt din ordre via MobilePay vil beløbet blive refunderet til den konto, som er knyttet til det kort du har tilknyttet din MobilePaykonto.

MANGLER DIN RETURSEDDEL?

Kontakt kundeservice

Skulle du mod forventning ikke have modtaget en returseddel med din ordre, så send en mail til vores kundeservice via shop@numph.com, så sender vi dig en kopi af din returseddel, som du bedes inkludere i din returforsendelse.  

ØNSKER DU AT RETURNERE DIN PAKKE PÅ ANDEN VIS?

Arranger selv din returnering

Ønsker du at returnere din ordre via andres services, så er du velkommen til selv at betale og arrangere returforsendelse med andre udbydere. Du skal dog selv dække omkostningerne og vil ikke blive refunderes for disse. Vi trækker stadig et returgebyr på 40 kr., selvom du selv arrangerer og betaler returforsendelsen.

Vær venligst opmærksom på, at vi ikke modtager returneringer leveret personligt til vores kontor eller lager, ej heller pakker sendt til afhentning i pakke-shop eller forsendelser pr. efterkrav.

Send din pakke til:
Nümph
c/o ALPI
Metalvej 12
6000
Kolding
Danmark

HAR DU MODTAGET EN FORKERT ELLER DEFEKT VARE?

Kontakt kundeservice

Hvis din ordre indeholder en forkert, defekt eller mangelfuld vare, beklager vi meget fejlen, og beder dig venligst kontakte vores kundeservice.

Send os en mail på shop@numph.com og vores kundeservice vil hjælpe dig med en passende løsning. Returner venligt ikke forkerte eller defekte varer til os inden du har været i kontakt med vores kundeservice.

VIL DU OMBYTTE TIL EN ANDEN STØRRELSE, FARVE ELLER VARE?

Det er nu muligt at ombytte til en anden størrelse, farve eller helt anden vare via vores returportal.

Du følger blot guiden i portalen, når du registrerer din ombytning.

Ombytninger afsendes, så snart betalingen er modtaget.

Vi behandler ombytninger og retur separat og refunderer din retur, så snart den er modtaget hos os.

Har du fået 10% velkomstrabat på din første ordre?
Hvis du har fået velkomstrabat på din første ordre, tilføjes denne rabat automatisk til din ombytning.

Du får desuden gratis fragt på din ombytning.

Der fratrækkes et returgebyr på 40 kr. for håndtering og forsendelse af returpakken - uanset om du returnerer hele eller dele af din ordre.

VIL DU REKLAMERE EN VARE KØBT PÅ WWW.NUMPH.DK

Kontakt kundeservice

Vil du reklamere over en vare købt på www.numph.dk, så kontakt venligst vores kundeservice. Send en e-mail til shop@numph.com med en beskrivelse af problemet og dit ordrenummer. For at lette reklamationsprocessen bedes du vedhæfte fotos af de pågældende fejl og mangler samt oplyse produktnavn, stylenummer og størrelse. Returner venligt ikke reklamationer til os inden du har været i kontakt med vores kundeservice.

Reklamationer kan ikke registreres og returneres via vores returportal.

VIL DU REKLAMERE EN VARE KØBT VIA TREDJEPART?

Kontakt butikken/webshoppen

Ønsker du at reklamere en vare købt via en tredjepart (fx en anden webshop eller fysisk butik), beder vi dig venligst rette henvendelse til den butik, hvor varen er købt og hvor reklamationsretten kan anvendes.

Vi kan ikke behandle reklamationer købt via tredjepart.

VARENS STAND VED REUTURNERING

Tøjet skal være i original emballage, ubrugt stand og med de oprindelige mærkater og prismærker på

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er hangtag, prismærker o.lign beskadiget eller fjernet fra varen, betragtes den som brugt, og tages derfor ikke retur.

Hvis varen er prøvet udover det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL DIN ORDRE ELLER RETURNERING?

Skriv endelig til os

Du er altid meget velkommen til at kontakte os via e-mail på shop@numph.com – så hjælper vi meget gerne.